Na co dzień często korzystamy z usług różnych przewoźników, jednak niekoniecznie zastanawiamy się nad historią oraz sposobem ich funkcjonowania. Jednak tego typu podmioty to często naprawdę ciekawe case study. W niniejszym artykule zajmiemy się znaną firmą Geis. Ten posiadający długie doświadczenie przewoźnik, wprowadził wiele ciekawych rozwiązań, które do dzisiaj stosowane są w branży kurierskiej.

Długa historia firmy Geis

Geneza firmy transportowej Geis sięga połowy lat czterdziestych XX wieku. To właśnie wtedy Hans Geis odpalił swoją staroświecką ciężarówkę i zaczął proponować usługi transportowe. Jego pierwszymi klientami byli migranci powojenni, którzy przemieszczali się wewnątrz Niemiec. Po trzech latach działalności Geis otwiera swoje pierwsze biuro na terenie sklepu z drewnem w Baumbachu. Lata pięćdziesiąte to niezwykły czas dla rozwoju marki Geis. Pod koniec tego okresu, flota obejmuje już ponad 20 jednostek. Firma zatrudnia 35 pracowników. Zarówno sam Hans, jak i jego rodzina aktywnie pracują na sukces firmy.

W kolejnej dekadzie dochodzi do szybkiej ekspansji firmy. Geis wchodzi na rynek magazynowy i otwiera swój pierwszy zakład przeładunkowy. W działalności firmy bardzo pomocni są synowie Geisa (Hans-Georg Geis i Wolfgang Geis). Starają się oni wprowadzać w firmie nowoczesne jak na tamte czasy rozwiązania, w tym na przykład rozpoczynają inwestycje w nowoczesne środki pracy (np. technologie nadwozia wymiennego) oraz wprowadzają przetwarzanie danych. Lata 70. to jednocześnie umiędzynarodowienie działalności. Firma w 1975 r. po raz pierwszy wysyła towar statkiem do Singapuru. Ciężka praca i chęć rozwoju, powodują, że zasięg działalności firmy ciągle się rozszerzał, w tym również o kraje Europy Środkowej i Wschodniej.

Jednak na rynek Polski Geis dociera dopiero w 2013 roku, kiedy przejmuje firmy Quehenberger oraz Logwin Solutions Poland. Od tej pory zaczyna tworzyć na terenie naszego kraju rozbudowaną sieć logistyczną. Wykorzystuje przy tym nowe technologie i rozwiązania IT.

Wysoka jakość usług kurierskich Geis

Ocena jakości usług kurierskich jest bardzo złożona. Nakłada się na nią bowiem wiele aspektów, w tym: zachowanie kuriera, jakość obsługi telefonicznej, terminowość, szybkość wykonania usługi, łatwość nadania paczki, zasięg działalności. Załoga firmy Geis dba o to, aby cały proces wysyłki realizowany był na jak najwyższym poziomie.

Sporo uwagi poświęca się tu zatem szkoleniom pracowników oraz tworzeniu optymalnych rozwiązań informatycznych. W branży tej ogromną rolę odgrywają maszyny i urządzenia. Dlatego Geis posiada sortownię, która została wyposażona w najnowocześniejszą technologię. Dzięki temu można maksymalnie skrócić czas transportu przesyłki i ograniczyć liczbę błędów w dostawie paczek.

Jak zamówić kuriera Geis?

Zamawianie kuriera Geis jest naprawdę bardzo proste. Jednym z najpopularniejszych sposobów jest skorzystanie z platformy logistycznej epaka.pl, która od lat współpracuje z firmą Geis. Poprzez serwis epaka.pl możemy zamówić kuriera pod konkretny adres lub wysłać paczkę w punkcie nadania.

Należy jedynie przygotować najpotrzebniejsze informacje o paczce oraz nadawcy i odbiorcy. Formularz nadania zawiera następujące dane do uzupełnienia: rodzaj i parametry przesyłki oraz imię i nazwisko, adres, kod pocztowy, miejscowość, numer telefonu, adres e-mail nadawcy i odbiorcy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here