Platforma Salesforce to najpopularniejsze na świecie oprogramowanie CRM. Co decyduje o jej sukcesie? Oto 7 korzyści rozwiązań opartych o Salesforce – z punktu widzenia programisty i użytkownika końcowego.
1. Salesforce Lightning
Salesforce Lightning to nowoczesny interfejs, który znacznie zwiększa atrakcyjność Platformy Salesforce i wygodę korzystania z niej. Usprawnione raportowanie i forecasting pozwalają na lepsze zarządzanie sprzedażą w oparciu o rzeczywiste dane. Przejrzysty i intuicyjny interfejs poprawia także wydajność pracy.
2. Dobre praktyki
Salesforce daje swoim użytkownikom narzędzia i wskazówki, dzięki którym mogą maksymalnie wykorzystać potencjał Platformy. Continuous Integration oraz Continuous Delivery to zestaw standardów i dobrych praktyk, usprawniających rozwój oprogramowania i ułatwiających pracę zespołową nad projektem. Zaimplementowanie dobrych praktyk jest możliwe dzięki współpracy z partnerem wdrożeniowym, takim jak firma Craftware: https://craftware.pl/dla-it/rozwiazania-dla-it/utrzymanie-i-rozwoj-salesforce/continuous-integration-continuous-delivery /.
3. Elastyczność i łatwy rozwój projektu
Tworzenie rozwiązań IT w oparciu o Platformę Salesforce przypomina budowanie z klocków Lego. We współpracy z doświadczonym partnerem wdrożeniowym można dostosowywać system do zmieniającej się rzeczywistości biznesowej. Więcej na ten temat można przeczytać pod adresem: https://craftware.pl/dla-it/rozwiazania-dla-it/utrzymanie-i-rozwoj-salesforce/managed-services/.
4. Jeszcze skuteczniejszy marketing
Atutem Platformy Salesforce są narzędzia wspierające marketing B2B i B2C. Umożliwiają one tworzenie spersonalizowanych kampanii marketingowych, ich automatyzację i raportowanie w czasie rzeczywistym.
5. Perfekcyjna obsługa klientów
Salesforce jest także skutecznym systemem do obsługi klientów. Pracownicy serwisu uzyskują łatwy dostęp do historii zgłoszeń, mogą kontaktować się z klientami w wielu kanałach, dysponują bazą wiedzy, a dzięki gotowym narzędziom oszczędzają czas pracy, co przekłada się na efektywność. Dotychczasowi użytkownicy Platformy dostrzegli o 47% wyższą efektywność działu obsługi klienta.
6. Wyższa sprzedaż
Salesforce oferuje wsparcie dla sprzedaży w postaci modułu Sales Cloud. Ułatwia on zarządzanie danymi klientów, pozwala na automatyzację codziennych, rutynowych zadań, ujednolica proces sprzedaży, pomaga w raportowaniu i kontroli sprzedaży. Efekty wdrożenia Sales Cloud to wzrost sprzedaży o średnio 44% i szybsze o 38% finalizowanie pojedynczych transakcji.
7. Bezpieczne rozwiązanie w chmurze
Salesforce to oprogramowanie chmurowe, co przekłada się na jego kolejne zalety. Uprawnieni użytkownicy zyskują dostęp do informacji w dowolnym momencie i z dowolnego urządzenia. Dane przechowywane na zewnętrznych serwerach są bezpieczne i można z nich korzystać nawet w przypadku awarii systemu informatycznego użytkownika.
Decydując się na wdrożenie Platformy przy wsparciu doświadczonego partnera, można odkryć jeszcze więcej zalet tego oprogramowania i wznieść swój biznes na wyższy poziom!